Forum www.leskoszalin.fora.pl Strona Główna www.leskoszalin.fora.pl
nieocenzurowane forum dla kobiet kochających inaczej... z Pomorza
www.leskoszalin.fora.pl
FAQFAQ  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ProfilProfil  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  GalerieGalerie  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości  ZalogujZaloguj 

Improving The Customer Experience at 2009 Call Cen

 
Odpowiedz do tematu    Forum www.leskoszalin.fora.pl Strona Główna -> Pytania i uwagi techniczne.
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
k94c9yj9uh
cnotka



Dołączył: 30 Gru 2010
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: England

Post Wysłany: Czw 14:47, 17 Mar 2011    Temat postu: Improving The Customer Experience at 2009 Call Cen

Embracing the theme of Leveraging Measurements and Technology To Drive Performance And Improve The Customer Experience, 2009 Call Center Excellence Congress will be held on December 8th-9th, Shanghai. The honorary speakers and executives from leading call centers will share their thoughts and business cases with you.
2009 Call Center Excellence Congress will invite over 150 call center executives of financial,[link widoczny dla zalogowanych], manufacturing, E-business industries from local and multi-national corporations and government facilities. All these delegates will exchange their experience and thoughts to solve their shared concerns. Meanwhile, in 2009 Call Center Excellence Congress there will be a stream for the financial industries so that those shared questions will be better discussed and solved.
Speakers are Customer Service and Call Center Leaders From IBM, Mecox Lane, Shanghai Telecom Better-in Information, IKEA,[link widoczny dla zalogowanych], ICBC,[link widoczny dla zalogowanych], Newegg Trading China, Miscrosoft,[link widoczny dla zalogowanych], Agricultural Bank of China, Newegg Trading (China) CO., LTD, Microsoft, ABIC,[link widoczny dla zalogowanych], CPIC, Poptvshop, Tencent��etc.
The topics are including:
- Performance assessment on Call Center
- Establishing Process Improvements to Reduce Cost and Minimize risks
- Digging deeper into the Database and Employing CRM to Make Precise Marketing
- Call center industry trends in the near future
- Employing new technology in E-business to provide clients more conveniences
- Employing CRM to Boost Agent Productivity and the Customer Experience
- On the Premise of Clients'Satisfaction, how to Avoid the Risk-CPIC
- DIALOGUE �� Requirements for a successful CRM in company
- DIALOGUE �� looking for the balance


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu    Forum www.leskoszalin.fora.pl Strona Główna -> Pytania i uwagi techniczne. Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

Design by ArthurStyle
Regulamin